Nykredit

Nykredit Bank har kreeret illusionen om et smukt stråtækt hus på vores spectacular på H.C. Andersens Boulevard, en af de travleste veje i København, med over 421.540 trafikanter pr. uge.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HBO – Game Of Thrones

Vi er klar til den nye sæson af Game Of Thrones på HBO. Her på The Tower Syd, The Tower Nord og The Crown på Kronen Vanløse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalando

På vores spectacular, på en af de travleste shopping gader Strøget overfor Illum og Illums Bolighus, med 449.400 gående pr. uge. I denne uge pryder Zalando facaden, en af de største online shopping sider.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eurojackpot

400 millioner kan du vinde I denne uge med Eurojackpot. Her på vores malls, The Roof ved Vesterport og The Crown på Kronen Vanløse.

THE COCA COLA LOUNGE

Må vi præsentere THE COCA COLA LOUNGE, i Billund og Aalborg Lufthavn.

Læn dig tilbage, oplad mobilen samt dine egne batterier, mens du venter på din afgang. På den interaktive digitalskærm kan du indtaste din destination og se din rejse.

Solskin, strande og turkist vand i januar måned!

En af verdens største rejsebureauer TUI, havde I januar valgt en kampagne-løsning styret af det lokale vejr.
Lokal vejr-data udløste realtidstilpassede budskaber på vores Live Mall digitalskærme.

Man får straks lyst til at pakke kufferten 🙂

Visual Art/City Media udvider digitalt OOH netværk
med en række nye shoppingcentre.

Fra 1. februar åbner 3 shoppingcentre i Danmark op for digitale annonceringsmuligheder og indgår således i et kommercielt netværk på i alt 9 centre med mere end 90 skærme. Løsningen gør det muligt for annoncører at broadcaste kommercielle budskaber til knap en halv million ugentlige shoppende. De 3 nye centre er Metropol Shoppingcenter i Hjørring, Espergærde Centret og Esbjerg Storcenter.

’Det glæder os, at vi i samarbejde med Visual Art/City Media kan give de besøgende en mere stemningsfyldt shoppingoplevelse med fokus på levende og relevant content, gode tilbud og inspiration til det næste køb. Løsningen vil komme både butikkerne og annoncørerne til gode’, fortæller Jane Melgaard Olesen, Marketing Manager, Metropol Shoppingcenter.

Læs mere.

Aalborg Lufthavn lancerer digitale og analoge mediaflader

Aalborg Lufthavn er Danmarks hurtigst voksende lufthavn, og fra årsskiftet vil de rejsende for første gang blive mødt af kommerciel kommunikation fra en række digitale og analoge medier. Løsningen leveres af Visual Art/City Media.

Rikke Mølgaard, er salgs- og marketingdirektør hos Aalborg Lufthavn og fortæller om de nye eksponeringsmuligheder:
– Aalborg Lufthavn oplever disse år en markant vækst, og det glæder os, at vi efter nytår vil møde de rejsende med relevante og inspirerende kommercielle budskaber og promotionaktiviteter. Kampagnerne vil bidrage positivt til den gode stemning i lufthavnen, og vi har i samarbejde med Visual Art/City Media valgt løsninger, som harmonerer godt med de arkitektoniske rammer, som kendetegner lufthavnen.

Læs hele pressemeddelelsen.

BILLUND LUFTHAVN VÆLGER VISUAL ART/CITY MEDIA

Billund Lufthavn har oplevet massiv vækst, og fra årsskiftet vil de rejsende blive mødt af kommerciel kommunikation fra 36 digitale reklameskærme, hvilket gør lufthavnen yderst attraktiv for annoncører. Vi åbner op for booking af medieplads 1. oktober!

Claus Christiansen, Kommerciel Chef hos Billund Lufthavn fortæller:

”Digitale kampagner kombineret med events og traditionel reklame vil gøre lufthavnen til et mere attraktivt, pulserende og behageligt sted for de rejsende at opholde sig. Vi har valgt Visual Art/City Media, da de ud over at være stærkest på salg- og rådgivning havde det bedste miks af digital know-how og kreativ indsigt’.

Læs mere.

Endnu en Gazelle er i hus

Vi er stolte over igen at have modtaget Børsens prestigefyldte Gazelle statuette.

Hvert år tildeler Børsen prisen til virksomheder, som har haft kontinuerlig vækst de seneste fire regnskabsår og samtidig har mere end fordoblet omsætningen eller bruttoresultatet i den pågældende periode.

Visual Art/City Media er ISO 9001 certificeret

ISO 9001 er et kvalitetsledelsessystem, som er anerkendt i hele verden og er for mange synonym med kvalitet og effektiv styring samt en struktureret kundedialog.

I 2018 foretog vi en omfattende gennemgang af alle virksomhedens arbejdsgange for at skabe bl.a. klart definerede værdier og arbejdsprocesser. Vi er glade for vores nye styringsværktøj, som er med til kontinuerligt at optimere vores processer og dermed øge vores effektivitet og produktivitet, hvilket vil komme både os og vores kunder til gode.

METROSELSKABETS ‘BYENS HEGN’ PÅ DEN KOMMENDE SYDHAVNSLINJE – VUNDET

Visual Art/City Media har siden 2012 i samarbejde med Metroselskabet arbejdet på at skabe innovative, kreative og engagerende kampagner på ’Byens Hegn’, som er de grønne hegn, der omkredser metrobyggepladserne.

I år gik den kommende Sydhavnslinje-strækning i udbud, og vi er stolte over også at skulle varetage de kommercielle aktiviteter på ‘Byens Hegn’ i Sydhavn.
‘Det har været spændende og udfordrende at samarbejde med Byens Hegn, som er en kreativ og lokalt forankret medieflade i byens rum. Reklamerne og kunsten på de grønne byggepladshegn har i sin helhed bidraget til, at folk har fået nye byrum og spændende værker, mens metroen er blevet bygget. Også annoncørerne er meget glade for hegnene’. fortæller Pia Petersen, CEO, Visual Art/City Media.

Share This