Visual Art/City Media udvider digitalt OOH netværk
med en række nye shoppingcentre.

 

Fra 1. februar åbner 3 shoppingcentre i Danmark op for digitale annonceringsmuligheder og indgår således i et kommercielt netværk på i alt 9 centre med mere end 90 skærme. Løsningen gør det muligt for annoncører at broadcaste kommercielle budskaber til knap en halv million ugentlige shoppende. De 3 nye centre er Metropol Shoppingcenter i Hjørring, Espergærde Centret og Esbjerg Storcenter.

’Det glæder os, at vi i samarbejde med Visual Art/City Media kan give de besøgende en mere stemningsfyldt shoppingoplevelse med fokus på levende og relevant content, gode tilbud og inspiration til det næste køb. Løsningen vil komme både butikkerne og annoncørerne til gode’, fortæller Jane Melgaard Olesen, Marketing Manager, Metropol Shoppingcenter.

Der er disse år en klar tendens til at shoppingcentre verden over ændrer form i takt med at nethandlen buldrer frem. Centrene fokuserer på mere end blot indkøb og sætter oplevelse og underholdning i centrum for at holde på forbrugerne – der bygges om, etableres store legeområder, vises udstillinger og stadigt flere restaurationer kommer til for at skabe miljøer, hvor folk ønsker at opholde sig og komme igen og igen.

’Den udvikling centrene gennemgår harmonerer godt med, at flere og flere shoppingcentre ønsker at fange de besøgendes opmærksomhed med digital reklame, som komplementerer de fysiske rammer og skaber en større visuel købsoplevelse,’ udtaler Pia Petersen, CEO Visual Art/City Media.

Budskaber i realtid
Visual Art/City Medias egenudviklede software gør det muligt at realtidstilpasse budskaber efter ugedag, tid på dagen, event, vejr, lagerbeholdning m.m.
’Vi oplever en stigende interesse for vores shoppingcenter kategori, da det har stor effekt at møde de shoppende med skræddersyede budskaber i en afslappende og stemningsfyldt shoppingsituation. Det glæder os derfor meget, at vi har udvidet vore netværk med 3 nye centre og ser meget frem til samarbejdet med vores nye partnere,’ fortsætter Pia Petersen.

I Visual Art/City Medias LIVE Mall kategori er det muligt at kombinere en digital kampagne med en samplingevent, som kan skabe call-2-action og samtidig trække trafik til andre kommunikationskanaler.

Share This