Aalborg Lufthavn lancerer digitale og analoge mediaflader

Aalborg Lufthavn er Danmarks hurtigst voksende lufthavn, og fra årsskiftet vil de rejsende for første gang blive mødt af kommerciel kommunikation fra en række digitale og analoge medier. Løsningen leveres af Visual Art/City Media.

Rikke Mølgaard, er salgs- og marketingdirektør hos Aalborg Lufthavn og fortæller om de nye eksponeringsmuligheder:
– Aalborg Lufthavn oplever disse år en markant vækst, og det glæder os, at vi efter nytår vil møde de rejsende med relevante og inspirerende kommercielle budskaber og promotionaktiviteter. Kampagnerne vil bidrage positivt til den gode stemning i lufthavnen, og vi har i samarbejde med Visual Art/City Media valgt løsninger, som harmonerer godt med de arkitektoniske rammer, som kendetegner lufthavnen.

Læs hele pressemeddelelsen.

BILLUND LUFTHAVN VÆLGER VISUAL ART/CITY MEDIA

Billund Lufthavn har oplevet massiv vækst, og fra årsskiftet vil de rejsende blive mødt af kommerciel kommunikation fra 36 digitale reklameskærme, hvilket gør lufthavnen yderst attraktiv for annoncører. Vi åbner op for booking af medieplads 1. oktober!

Claus Christiansen, Kommerciel Chef hos Billund Lufthavn fortæller:

”Digitale kampagner kombineret med events og traditionel reklame vil gøre lufthavnen til et mere attraktivt, pulserende og behageligt sted for de rejsende at opholde sig. Vi har valgt Visual Art/City Media, da de ud over at være stærkest på salg- og rådgivning havde det bedste miks af digital know-how og kreativ indsigt’.

Læs mere.

NY SPEKTAKULÆR MEDIEFLADE PÅ ÅBOULEVARD 15

Udsædvanlig visuelt stærk placering på den meget trafikerede indfaldsvej Åboulevard. Book nu og opnå maksimal synlighed i et pulserende område, hvor eksponeringstiden ofte er meget lang grundet stillestående trafik.

Området ligger tæt ved Københavns centrum og huser butikker, cafeer, restauranter samt skolen NEXT, som danner rammen om en bred pallette af ungdomsuddannelser.
Ledig fra 1. september til medio oktober!

Se alle vores ’Spectaculars’

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL

En reklame for Danske Spil, skabt af Black Rabbit, har vundet ”Den Kommercielle Hegnspæl” – outdoor-konkurrencen om at levere den mest kreative kommercielle udsmykning på metrohegnet i København. For andet år i træk er Den Kommercielle Hegnspæl – prisen for den bedste...

read more
Junglefever på Rådhuspladsen

Junglefever på Rådhuspladsen

Junglefever på Rådhuspladsen Rådhuspladsen blev i uge 28 forvandlet til en jungle, i forbindelse med lanceringen af filmen “Tarzan”. Der var både jungleplanter og gorillaer på...

read more
Share This