OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL En reklame for Danske Spil, skabt af Black Rabbit, har vundet ”Den Kommercielle Hegnspæl” – outdoor-konkurrencen om at levere den mest kreative kommercielle udsmykning på metrohegnet i København. For andet år i træk er Den Kommercielle...

Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for!

Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for!

Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for! 2K Sports har netop lanceret det tredje spil i rækken af det populære spil Mafia. Spillet har været længe undervejs, og mange fans af spillet har ivrigt ventet på lanceringen. Da segmentet er hyppige brugere af...

Junglefever på Rådhuspladsen

Junglefever på Rådhuspladsen

Junglefever på Rådhuspladsen Rådhuspladsen blev i uge 28 forvandlet til en jungle, i forbindelse med lanceringen af filmen “Tarzan”. Der var både jungleplanter og gorillaer på...

Faceswap med Netflix

Faceswap med Netflix

Faceswap med Netflix I uge 24 og 25 kunne du Faceswappe med alle dine yndlingskarakterer fra Netflix-hitserien “Orange Is The New Black”. Alle billeder blev uploadet på vores 20 meter lange digitalskærm. To søde piger hjalp til med at inddrage de forbipasserende....

Ny pris finder første vinder

Ny pris finder første vinder

Ny pris finder første vinder I konkurrence med byrums-reklamer fra Fanta og Isobar samt fra Stark og Marketsquare løb Føtex og Kunde & Co i går aftes med det første eksemplar af den nye outdoor-pris, ”Den Kommercielle Hegnspæl” . Prisen er lanceret af...

Share This