Coca Cola Kultorvet

Coca Cola Kultorvet

Coca Cola Og City Media vækkede den indre klatreglæde hos forbipasserende på Kultorvet. Her kunne de vinde deres højeste ønske på deres Bucketlist.

Ruben Søltoft

Ruben Søltoft

Ruben Søltoft Skynd jer ind og se Ruben´s nye hår.. Eller vi mener selvfølgelig show. Vi er stolte af den super fede kampagne på Rådhuspladsen.

ANTON BERG

ANTON BERG

ANTON BERG 3 produkter i nyt layout skulle lanceres. Over 1.700 af deres lækre chokolade poser blev monteret på banneret og alle forbipasserende kunne fra kl. 10.00 tage poser ned fra væggen. Der gik ikke lang tid før væggen var...

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL

OUTDOOR-PRIS TIL DANSKE SPIL En reklame for Danske Spil, skabt af Black Rabbit, har vundet ”Den Kommercielle Hegnspæl” – outdoor-konkurrencen om at levere den mest kreative kommercielle udsmykning på metrohegnet i København. For andet år i træk er Den Kommercielle...

Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for!

Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for!

Family isn’t who you’re born with, it’s who you die for! 2K Sports har netop lanceret det tredje spil i rækken af det populære spil Mafia. Spillet har været længe undervejs, og mange fans af spillet har ivrigt ventet på lanceringen. Da segmentet er hyppige brugere af...

Junglefever på Rådhuspladsen

Junglefever på Rådhuspladsen

Junglefever på Rådhuspladsen Rådhuspladsen blev i uge 28 forvandlet til en jungle, i forbindelse med lanceringen af filmen “Tarzan”. Der var både jungleplanter og gorillaer på...

Aquador

Aquador

Aquador Aquador slukker tørsten her på Rådhuspladsen, Gl. Strand og CBS..

Faceswap med Netflix

Faceswap med Netflix

Faceswap med Netflix I uge 24 og 25 kunne du Faceswappe med alle dine yndlingskarakterer fra Netflix-hitserien “Orange Is The New Black”. Alle billeder blev uploadet på vores 20 meter lange digitalskærm. To søde piger hjalp til med at inddrage de forbipasserende....

Batman VS. Superman

Batman VS. Superman

Batman VS. Superman Der var kamp til stregen på Rådhuspladsen mellem den selvtægtende beskytter af de svageste, Batman, der har sine egne motiver for at gå i kamp mod den overlegne Superman. Begge superhelte tronede op over hegnet og Batman lyste med sit kølige isblå...

ARLA TAKEOVER på Rådhuspladsen

ARLA TAKEOVER på Rådhuspladsen

ARLA TAKEOVER på Rådhuspladsen Arla havde i uge 13 en fuld TAKEOVER på Rådhuspladsen inklusive de to digitalskærme. Kampagnen er Arlas største i år og omhandlede deres masterbrand. Det var en oplysningskampagne, hvor Arla ønskede at få danskerne til at drikke mere...

Ny pris finder første vinder

Ny pris finder første vinder

Ny pris finder første vinder I konkurrence med byrums-reklamer fra Fanta og Isobar samt fra Stark og Marketsquare løb Føtex og Kunde & Co i går aftes med det første eksemplar af den nye outdoor-pris, ”Den Kommercielle Hegnspæl” . Prisen er lanceret af...

Danmarks Ninja Warrior

Danmarks Ninja Warrior

Danmarks Ninja Warrior Lanceringen blev bakket op af en iøjnefaldende Out of Home-kampagne, hvor forbipasserede selv kunne tjekke ninja-genet. City Media...

Jurassic World & Mercedes indtog Rådhuspladsen

Jurassic World & Mercedes indtog Rådhuspladsen

Jurassic World & Mercedes indtog Rådhuspladsen I forbindelse med premieren på Jurassic World blev der udlovet en Merecedes-Benz A-Klasse for en weekend. For at vinde, skulle der tages et selfie med bilen & Jurassic World – motivet og uploades med et Hashtag,...

REEBOK – GÅR DU UDENOM ELLER HOPPER DU OVER?

REEBOK – GÅR DU UDENOM ELLER HOPPER DU OVER?

REEBOK – GÅR DU UDENOM ELLER HOPPER DU OVER? Den nye kampagne fra Reebok – “Be More Human” handler om konstant fremgang. I den forbindelse blev der sat et hegn på Kgs. Nytorv foran vores A placering, med den spørgende...

Vores bannere er ret så populære..

Vores bannere er ret så populære..

Har du set noget? 25 meter Simon Emil Ammitzbøl stjålet.. Selvom datoen for folketingsvalget endnu ikke er annonceret, er valgkampen allerede i fuld gang. Simon Emil Ammitzbøl fra Liberal Alliance er en af de mange politikere, der kæmper for at blive genvalgt, og han...

What’s Next messe

What’s Next messe

What’s Next messe GroupM satte scenen for GroupM bureauer, kunder og mediepartnere. Dagsordenen var innovativ tænkning og fremtidige muligheder for branding, krydret med spændende indslag fra bland andet: Microsoft, MIT og Twitter. City Media var med stor succes ude...

Louisiana slår 20 år gammel besøgsrekord

Louisiana slår 20 år gammel besøgsrekord

Louisiana slår 20 år gammel besøgsrekord City Media havde udstillingen “Riverbed” af Olafur Eliasson, på digitalskærmen The Wall i november 2014 på Rådhuspladsen. Det nordsjællandske museum havde blandt andet succes med udstillinger af Emil Nolde og Olafur Eliasson i...

Her er en moderne outdoor

Her er en moderne outdoor

Her er en moderne outdoor Outdoor-markedet er i fuld gang med at blive digitaliseret, og det giver bl.a. annoncørerne mulighed for at differentiere budskaberne efter klokkeslæt. Det har IKEA udnyttet ved et af Københavns trafikale knudepunkter. City Reklame har...

Share This