BILLUND LUFTHAVN

> 3,4 mio. passagerer årligt

> 74 % ferierejsende

> 26 % forretningsrejsende

Mediaflader i Billund Lufthavn

Airport LIvE

33 skærme strategisk placeret dér hvor de rejsende ser dem. Lufthavnens nye intelligente digitale netværk giver enestående muligheder for at skabe visuelt stærke og engagerende kampagner.

Læs mere.

AIRPORT LIVE CUBE

Opnå meget høj synlighed med eksponering på digital kube i afgangshallen. Mediafladen består af 4 skærme sat sammen til en kube. Skærmløsningen danner grundlag for et væld af kreative kampagneløsninger.

Læs mere.

Airport SPECTACULAR

Fang de rejsendes opmærksomhed med store og stærkt synlige outdoor og indoor formater placeret ved indkørslen og foran indgangen samt ved elevator, gates, security og P-hus.

Læs mere 

Airport TOUCH

Bagagevogne, svingdøre og skilte er velegnede til korte budskaber og får stor opmærksomhed, da alle rejsende er i berøring med disse mediaflader. Bagagevognene har endvidere den force, at de er synlige overalt i lufthavnen, hvorfor langt de fleste rejsende vil blive eksponeret.

Læse mere

Airport SAMPLING

Kom tæt på målgruppen, opnå ekstra opmærksomhed og involvér målgruppen med en eksklusiv samplingevent på et tæt befærdet spot. Effektivt medie til produktlancering, leadgenerering samt uddeling af produktprøver og læsestof om produkter. Kombinér evt. en event med en digital kampagne og forstærk effekten.

Læs mere.

AIRPORT PROMOTION

Med en promotion event i Billund Lufthavn er du som annoncør garanteret stor opmærksomhed fra de rejsende. Målgrupperne har tid til at engagere sig, prøve et produkt, deltage i en konkurrence, spørge ind til produktet etc. Kombinér evt. din event med en digital kampagne og forstærk effekten.

Læs mere.

3.4 mio Forretnings- og ferierejsende

For mange forretnings- og ferierejsende er Billund Lufthavn med sin centrale placering den direkte vej til København eller én af de andre 90 destinationer. I 2019 vil de 3,4 mio rejsende blive mødt af kommerciel kommunikation fra 37 digitale mediaflader. For dig som annoncør, er det en enestående mulighed for at nå købestærke forretnings- og ferierejsende. Målgrupper, som i rejsesituationen er ekstraordinært modtagelige for relevante og inspirerende budskaber.

Attraktive målgrupper i afslappet stemning kombineret med lang opholdstid i afgrænsede arkitektoniske rammer giver en unik mulighed for at øge dit brands kendskabsgrad, tiltrække kunder, brande produkter og trække trafik til andre kommunikationskanaler.

Visual Art/City Medias intelligente software og mediaplatform muliggør broadcasting af dynamisk og målgrupperelevant indhold, som kan tilpasses sæson, vejr, flyafgange m.v. Hver enkelt passager vil derfor opleve at få mere relevant reklame og mindre støj på deres vej gennem lufthavnen.

Kombinér eventuelt med en sampling- eller promotionevent og forstærk  oplevelsen. De kreative muligheder er mange.

Vidste du at Billund Lufthavn

– Forventer 3,6 mio. rejsende i 2018
– Flyver til 90+ destinationer
– Kaldes Vestdanmarks internationale lufthavn
– I 2019 lancerer intelligent digital mediaplatform

3.375.363

PASSAGERER ÅRLIGT

Forretningsrejsende med fly – profil

  • Mænd 67%
  • Chef, direktør, selvstændig 45%
  • 500.000+ kr./årsindkomst 52%
  • Højere uddannelse 68%

1 Flyvning i kvartalet

Kilde: Kantar Gallup 1H 2018. ‘Forretningsrejsende med fly’.

%

FORRETNINGSREJSENDE

%

FERIEREJSENDE

%

dansk pas

%

UDENRIGSFLYVNINGER

%

INDENRIGSFLYVNINGER

Gevinst og fordele ved annoncering i lufthavnen
Unik eksponeringssituation
I lufthavnen er det muligt at møde din målgruppe i en afslappende atmosfære i spændende arkitektoniske rammer. Rejsende opholder sig længe i lufthavnen, ønsker underholdning, er interesserede i kommercielle budskaber og er generelt positivt stemte.
Målrettet annoncering
Med annoncering i lufthavnen ved du, hvem der eksponeres for dine budskaber. Målret din kampagne til enten forretnings- og ferierejsende – eller nå begge eftertragtede målgrupper. Vi har stor viden om målgruppernes færden, hvilket gør det muligt for dig som annoncør at købe ind direkte i relevante målgrupper og opnå højst muligt ROI.
Lang opholdstid
En rejsende opholder sig i gennemsnit i lufthavnen i 105 min. inden afgang og 30 min. efter ankomst. Udnyt ventetiden og eksponér de rejsende for relevante budskaber.
Omkostningseffektiv
Den digitale løsning kombineret med Visual Art/City Medias intelligente software gør det muligt for dig som annoncør at tilpasse din kampagne efter tid, vejr, flyafgange, målgruppens rejsetider m.m. Dermed sikres, at budskaber altid er relevante og kun vises, når målgruppen er i nærheden.
Call 2 Action og synergieffekt
Kombinér en digital kampagne med en involverende sampling- eller promotionevent og opnå call 2 action, en stærk synergi og effektforlængelse. En stærk kombi, som også kan trække traffik til andre kommunikationskanaler.
Hurtig kampagnestart
Visual Art/City Medias digitale løsning muliggør, at du som annoncør kan være synlig over for tusindvis af rejsende kort efter indlevering af filer til upload.
Share This