kongens nytorv

KONGENS NYTORV M1, M2 + M3

Attraktiv mulighed for eksponering på store visuelt stærke placeringer i et pulserende område med meget tæt trafik fra københavnere, turister og shoppende. Mediefladerne er placeret lige ved Kongens Nytorv, metrostationen og Magasin. Bilister, cyklister og gående fra Holmens Kanal og Nyhavn kommer direkte imod placeringerne, som også ses fra Metrostationen samt busholdepladserne. Trafik fra Store Kongensgade passerer desuden direkte forbi. Trafikken er ofte langsom, hvorfor eksponeringstiden er lang.

3 lokationer:
M1: Skærm med integreret printbanner
M2: Printet banner
M3: Printet banner

Trafiktal:
Køretøjer pr. uge: 296.800
Cykler pr. uge: 93.100
Kilde: Københavns Kommune: Bredgade 2016. Store Kongensgade 2009. Christians Brygge 2009.

OMRÅDE
– Metro
– Det Kongelige Teater
– Nyhavn
– Kunsthal Charlottenborg
– Magasin, Strøget og sidegader
– Restauranter, caféer og barer

DEMOGRAFI
– Funktionærer/forretningsfolk – Købestærke
– Kulturnauter – Fokus på kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, brands, rejser etc.
– Turister – Fokus på shopping og oplevelser
– Børnefamilier – Fokus på brands, tilbud, oplevelser, etc.

KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– Produkt-sampling – Påsæt produkter direkte på fladerne, som de forbipasserende kan tage med sig
– 2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

Share This