FALKONER ALLE

FALKONER ALLE

Central placering på Falkoner Allé, Frederiksberg. Attraktiv mulighed for eksponering på visuelt stærk placering i et pulserende shoppingområde med meget tæt trafik fra bilister, cyklister og gående fra og mod bl.a. Gl. Kongevej. Trafikken er ofte langsom, hvorfor eksponeringstiden er lang.

Trafical
– Køretøjer pr. uge: 110.600
– Cykler pr. uge: 58.100

Kilde: Københavns Kommune 2013.

OMRÅDE
– Frederiksberg Metro
– Frederiksberg Centret (6,4 millioner kunder årligt)
– CBS
– Frederiksberg Gymnasium
– Skolen på Nyelandsvej
– Gl. Kongevej/Falkoner Allé – Restauranter, caféer, butikker
– Frederiksberg Rådhus

DEMOGRAFI
– Funktionærer/forretningsfolk – Købestærke
– Kulturnauter – Fokus på kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, brands, rejser etc.
– Gymnasieelever og CBS studerende – Fokus på brands, mode, teknik, underholdning etc.
– Turister – Fokus på shopping og oplevelser
– Børnefamilier – Fokus på brands, tilbud, oplevelser, etc.

KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– Produkt-sampling – Påsæt produkter direkte på fladerne, som de forbipasserende kan tage med sig
2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

Share This