NORDHAVN, SUNDKROGSGADE

NORDHAVN, SUNDKROGSGADE

Attraktiv mulighed for eksponering i et område, der de seneste år har gennemgået en stor udvikling. Nordhavn er et
blomstrende bolig- og erhvervskvarter, som huser store lagerbygninger, store og små virksomheder samt luksuslejligheder.
langsom, hvorfor eksponeringstiden er lang.

Trafical
– Køretøjer pr. uge: 102.900
– Cykler pr. uge: 24.500

Kilde: Københavns Kommune 2013: Sundkrogsgade 2017.

OMRÅDE
– Sundkrogsgade
– Nordhavn S-togsstation
– Kommende metro x2
– Industrikvarter/erhverv
– Boligområde

DEMOGRAFI
– Københavnere – Fokus på bolig, shopping, kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, rejser etc.
– Funktionærer/Erhvervsfolk
KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– Produkt-sampling – Påsæt produkter direkte på fladerne, som de forbipasserende kan tage med sig
2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

FALKONER ALLE

Attraktiv mulighed for eksponering i et område, der de seneste år har gennemgået en stor udvikling. Nordhavn er et
blomstrende bolig- og erhvervskvarter, som huser store lagerbygninger, store og små virksomheder samt luksuslejligheder.
langsom, hvorfor eksponeringstiden er lang.

Trafical
– Køretøjer pr. uge: 102.900
– Cykler pr. uge: 24.500

Kilde: Københavns Kommune 2013: Sundkrogsgade 2017.

OMRÅDE
– Sundkrogsgade
– Nordhavn S-togsstation
– Kommende metro x2
– Industrikvarter/erhverv
– Boligområde

DEMOGRAFI
– Københavnere – Fokus på bolig, shopping, kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, rejser etc.
– Funktionærer/Erhvervsfolk
KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– Produkt-sampling – Påsæt produkter direkte på fladerne, som de forbipasserende kan tage med sig
2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

Share This