Nørrebro Station

NØRREBRO STATION

Attraktiv mulighed for eksponering på visuelt stærk placering på Nørrebrogade/Frederikssundsvej i et pulserende område med tæt trafik fra københavnere, børnefamilier, unge, indvandrere og efterkommere af indvandrere. Her ligger trendy barer og fashionable tøjbutikker side om side med bodegaer og fastfood restaurationer. Placeringen kan ses fra S-toget af pendlere og lokale. Bilister, cyklister og fodgængere passerer dagligt i tusindvis og eksponeringstiden er lang grundet den ofte stilleståendetrafik.

Trafiktal:
Hverdagstrafik køretøjer: 233.800
Hverdagstrafik cykler: 189.000
Kilde: Københavns Kommune: Frederikssundsvej 2012. Mimersgade 2009. Nørrebrogade 2009.

OMRÅDE
– Nørrebrogade / Frederikssundsvej.
– Nørrebro Station
– Restauranter, caféer og barer – Mikkeller, Meyers Bageri, Gilt, Empire Bio og Kiin Kiin (Michelin stjernet restaurant) etc.
– Shopping
– Nørrebrohallen
– Nørrebro Bycenter

DEMOGRAFI
– Unge/studerende – Fokus på brands, mode, teknik, underholdning etc.
– Kulturnauter – Fokus på kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, brands, rejser etc.
– Indvandrere/efterkommere
– Turister – Fokus på shopping og oplevelser
– Børnefamilier – Fokus på brands, tilbud, oplevelser, etc.

KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– Produkt-sampling – Påsæt produkter direkte på fladerne, som de forbipasserende kan tage med sig
2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

Share This