LIVE MALL

Mød 24.641.520 shoppende direkte i købssituationen

Broadcast dit budskab til 560.874 ugentlige shoppende

I shoppingcentrene er det muligt at møde en bred demografisk målgruppe i en stemningsfyldt og afslappende atmosfære. De shoppende opholder sig længe i centret, ønsker underholdning og er interesserede i kommercielle budskaber.
Visual Art/City Medias software danner fundament for en skræddersyet dynamisk løsning, hvor budskaber kan tilpasses ugedag, tid på dagen, event, vejr, lagerbeholdning m.m.

 

• 560.874 shoppende pr. år
• 10 shoppingcentre
• 61 min. gennemsnitlige opholdstid

When, where & how – up to you!

  • af landets husstande siger nej tak til reklamer 50% 50%

Kilde: Postnord. 2017

  • af de shoppende stamkunder kommer mindst én gang om ugen 43% 43%

Kilde: Detailforum. ’Danmarks bedste shoppingcenter 2017’

%

er kvinder

%

er under 30 år

%

er over 66 år

Fordele ved annoncering i shoppingcentre
TÆT PÅ INDKØBSSITUATIONEN
Levende og relevant annoncering sikrer stor synlighed i centrene, hvor langt de fleste købsbeslutninger træffes. Det har derfor stor værdi at møde de shoppende med attraktive tilbud, produktinformation og inspiration i selve købssituationen.
LANG OPHOLDSTID
En shoppende opholder sig gennemsnitligt i 1 time. Udnyt den lange opholdstid og eksponér de besøgende for relevante og inspirerende budskaber og tilbud.
HURTIG KAMPAGNESTART
Visual Art/City Medias digitale løsning muliggør, at du som annoncør kan være synlig over for tusindvis af shoppende kort efter indlevering af filer til upload.
OMKOSTNINGSEFFEKTIV
Den digitale løsning kombineret med Visual Art/City Medias intelligente software gør det muligt for dig som annoncør at tilpasse din kampagne efter tid, vejr, event m.m.
CALL-2-ACTION
Kombinér en digital kampagne med en involverende samplingevent og opnå call-2-action, en stærk synergi og effektforlængelse. En stærk kombi, som også kan trække trafik til andre kommunikationskanaler.
BRED DÆKNING
I shoppingcentrene er det muligt at møde en bred demografisk målgruppe i en afslappende atmosfære. De shoppende ønsker underholdning, er interesserede i kommercielle budskaber og er generelt positivt stemte.
Share This