FREECARD

Mød 1,1 mio. forbrugere på en 14-dages kampagneperiode

FREECARD

Mød 1,1 mio. forbrugere på en 14-dages kampagneperiode

Hæng ud på alle de fede steder - Fra Skagen til Bornholm

FreeCard er tilstede på caféer, restauranter, spillesteder, biografer, fitnesscentre, gymnasiale uddannelser, handelsskoler og universiteter i hele Danmark. Kortene har en brugs- og gemmeværdi, involverer målgrupperne og deles med familie og venner. De bruges eksempelvis som invitation eller kort på gaven, som dekoration på opslagstavlen, som kærestebrev og bogmærke – og deles på SoMe. Et effektivt medie og populært samlerobjekt, som har skabt glæde, involvering, kendskab og salg siden 1890’erne.

 

• Restaurationer, spillesteder, biografer, gymnasiale uddannelser, universiteter, handelshøjskoler, fitnesscentre og Parken
• 400+ displays – I løbet af 2019 inkl. digitalskærm
• 600.000+ FreeCards tages månedligt (kilde: Kantar Gallup).
• Aktive og udadvendte målgrupper med et højt forbrug
• Lang opholdstid i afslappet og positiv atmosfære
• Kombinér med sampling eller en street-event og opnå ekstra effekt
• Eksponering også via FreeCards Facebook side (16.000 følgere)

Share This