DET KONGELIGE TEATER

DET KONGELIGE TEATER, KØBENHAVN

Attraktiv mulighed for eksponering på Det Kongelige Teaters facade på en visuelt stærk placering over for Magasin ved Kongens Nytorv. Pulserende område med meget tæt trafik fra københavnere, turister og shoppende. Bilister, cyklister og gående fra Holmens Kanal, Nyhavn og Strøget passerer placeringen og grundet langsom trafik, er eksponeringstiden ofte lang.

OMRÅDE
– Magasin, Strøget og sidegader
– Kongens Nytorv
– Metro
– Det Kongelige Teater
– Nyhavn
– Kunsthal Charlottenborg

DEMOGRAFI
– Funktionærer/forretningsfolk – Købestærke
– Kulturnauter – Fokus på kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, brands, rejser etc.
– Turister – Fokus på shopping og oplevelser

KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– 2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

Share This