Østerågade 15

ØSTERGADE 15

Attraktiv mulighed for eksponering på stillads i hjertet af de mere eksklusive shoppinggader i København K. Pulserende område med tæt trafik fra københavnere, turister og shoppende.

OMRÅDE
– Strøget og sidegader
– Eksklusive butikker: Hvelplund, Hugo Boss, Mulberry, Karen Millen, Burberry etc.
– Magasin
– Metrostation
– Kongens Nytorv
– D’Angleterre
– Restauranter, caféer og barer

DEMOGRAFI
– Københavnere/kulturnauter – Fokus på kulturelle tilbud; teater, biograf, udstillinger, koncerter, bøger, brands, rejser etc.
– Turister – Fokus på shopping og oplevelser

KREATIVE MULIGHEDER
– Effektivt medie til produktlancering, brand positionering, brand awareness, kampagnefokus etc.
– Involvering – Inddrag forbipasserende aktivt i kampagnen; afstemninger (fx ynglingsfigur i film), deltagelse i konkurrence, etc.
– Materialer – Gør brug af planter, græs, tøj, møbler etc.
– Digitalskærm – Levendegør budskaber
2D/3D effekter – Brug printelementer der bevæger sig ud over fladen

Share This